niedziela, 22 czerwca 2014

 
 
Cześć, teraz się troche przedstawie. Jestem Ewelina, właśnie skończyłam Liceum, z przerażeniem czekam na wyniki matur.Założyłam tego bloga żeby zająć sobie czymś czas,potwornie się nudze. Szukam pracy ale jest to raczej bieg pod górkę.Mieszkam w Wałbrzychu całe 19 lat i mam marzenie aby nie dobić do 21 :) Jestem szczęśliwie zakochana od prawie 3 lat i nie zapowiada się na jakąś katastrofe w mojej sferze uczuciowej. Jak można wyczytać z karty jestem kibicem Wałbrzyskiego Górnika, moje kibicowanie przechodzi metamorfoze pare lat temu byłam stadionowym kibicem, z barwami w ręku i zdartym gardłem po meczu ( razem z moją przyjaciółką znanej jako Lolek). Teraz ograniczyłam się do czytania newsów i kibicowania przed każdym meczem w domu. Do cytatu zamieszczonego nizej nawiąże następnym razem.
Blog ten daje mi także możliwość podzielenia się swoimi fotografiami, które uwielbiam robić. Niestety nie są one takie jak sobie wymarzyłam,tymczasowy brak funduszy nie pozwala mi na zakup aparatu z prawdziwego zdarzenia ( EOS 1100D taki model mi się śni.)
Narazie to tyle, więcej o sobie następnym razem.
:-) 
 

2 komentarze:

  1. o, jak ładnie to napisałaś! ;)
    czekam na te twoje tworcze zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tak mało? :P Więcej, więcej... :*

    OdpowiedzUsuń