wtorek, 24 czerwca 2014

My Baby ...



Odwołując się do cytatu zamieszczonego na karcie , było to moje marzenie, ale teraz zostaje przy opcji 2-3 . Marze żeby mieć bliźniaków najlepiej chłopca i dziewczynke nawet wybrałam juz imiona. Antek i Maja. Zbieram malutkie ubranka itp. Mimio tego , że mam 20 lat marze już o swoim dzieciątku, jestem przygotowana do tej roli i wiem , że mój chłopak byłby cudownym ojcem, jednak chciałabym żeby moja przyszła rodzina miała ręcę i nogi, nie chce zaczynać od dziecka, co prowadzi za sobą ślub w trybie przyspieszonym. Pierwszy krok to pierścionek na palcu, potem przygotowania do hucznego wesela, osiedlenie się we własnym przytulnym kącie i wtedy, w namiętną, romantyczną noc można pomysleć o bobasku. Na temat dzieciątka to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz